Want to be a music critics

Wings - Birdy

歌词:

Sunlight comes creeping in

阳光慵懒地照射进来

Illuminates our skin

我们的脸庞被静静照亮

We watch the day go by

时光荏苒

Stories of all we did

回忆起那些我们的故事

It made me think of you

不禁让我思念起你

It made me think of you

无法停止地思念着你


Under a trillion stars

在群星璀璨的夜空下

We danced on top of cars

我们曾经手舞足蹈

Took pictures of the stage

用相片记录下我们的狂欢

So far from where we are

现在回忆起这些恍如隔世

They made me think of you

不禁让我思念起你

They made me think of you

无法停止地思念着你


Oh lights go down

灯光忽灭

In the moment we're lost and found

我们在拥挤人潮中患得患失

I just want to be by your side

现在我只想静静陪在你身边

If these wings could fly

愿有一双能把我带到你身边的翅膀

Oh damn these walls

可是这些事与愿违的阻碍

In the moment we're ten feet tall

让空中的我们重重地摔落在地

And how you told me after it all

在此之后你告诉我

We remember tonight

我们只能将今晚铭记于心

For the rest of our lives

用尽余生来铭记于心


I'm in a foreign state

我如今在这陌生的国度

My thoughts they slip away

思绪飘向远方

My words are leaving me

难以表达这种感受

They go another place

呓语难再找寻

Because I thought of you

这都是因为我对你的思念

Just from the thought of you

专属于你的思念


Oh lights go down

灯光忽灭

In the moment we're lost and found

我们在拥挤人潮中患得患失

I just want to be by your side

现在我只想静静陪在你身边

If these wings could fly

愿有一双能把我带到你身边的翅膀

Oh damn these walls

可是这些事与愿违的阻碍

In the moment we're ten feet tall

让空中的我们重重地摔落在地

And how you told me after it all

在此之后你告诉我

We remember tonight

我们只能将今晚铭记于心

For the rest of our lives

用尽余生来铭记于心


If these wings could fly

愿有一双能把我带到你身边的翅膀


Oh lights go down

灯光忽灭

In the moment we're lost and found

我们在拥挤人潮中患得患失

I just want to be by your side

现在我只想静静陪在你身边

If these wings could fly

愿有一双能把我带到你身边的翅膀

Oh damn these walls

可是这些事与愿违的阻碍

In the moment we're ten feet tall

让空中的我们重重地摔落在地

And how you told me after it all

在此之后你告诉我

We remember tonight

我们只能将今晚铭记于心

For the rest of our lives

用尽余生来铭记于心


评论
热度(4)

© SuperMan·Lee★ | Powered by LOFTER