Want to be a music critics

Skinny Love - Birdy

【打动人心的情歌】

美剧《吸血鬼日记》第二季中的插曲,钢琴声萦绕在耳旁,每一个旋律荡漾在心头,不禁让人回想起过去的美好~

你是爱,是暖,是希望,你是人间的四月天~

以此歌来祭奠我过去的青春岁月...

歌词:(来源于网易云音乐)

Come on skinny love just last the year
脆弱的爱,求你撑过今年吧
Pour a little salt we were never here
只要努力一点,我们绝不会走到这步
My my my my my my my my
我的爱,我的心。。。
Staring at the sink of blood and crushed veneer
呆呆的看着血槽和暴露的虚伪
I tell my love to wreck it all
我让我的爱去倾覆所有
Cut out all the ropes and let me fall
摆脱所有的束缚,让我沦陷吧

My my my my my my my my
我的爱,我的心。。。
Right in the moment this order's tall
现在看来这个要求太高了
I told you to be patient
我告诉过你要耐心
I told you to be fine
我告诉过你要好好的
I told you to be balance
我告诉过你要镇定
I told you to be kind
我告诉过你要善良
In the morning I'll be with you
清晨我会和你在一起
But it will be a different kind
但那会是另一种方式
I'll be holding all the tickets
我会拿着所有的罚单
And you'll be owning all the fines
而你将承担所有的罚款
Come on skinny love what happened here
脆弱的爱啊,到底怎么了
Suckle on the hope in lite brassiere
抱着缥缈的希望
My my my my my my my my
我的爱,我的心。。。
Sullen load is full so slow on the split
装满着沉重的负担,分开地如此缓慢
I told you to be patient
我告诉过你要耐心
I told you to be fine
我告诉过你要好好的
I told you to be balance
我告诉过你要镇定
I told you to be kind
我告诉过你要善良
Now all your love is wasted
现在你所有的爱都用完了
Then who the hell was I
那我到底算什么
Now I'm breaking at the britches
现在我要切断所有的联系
And at the end of all your lines
在你台词的结尾
Who will love you
谁会爱你
Who will fight
谁会斗争
Who will fall far behind
谁会远远落在后面
Come on skinny love
脆弱的爱啊
My my my - my my my - my my my - my my ...
我的你,我的心

评论
热度(14)

© SuperMan·Lee★ | Powered by LOFTER