Want to be a music critics

Marry You - Glee Cast

 @小心心的不亦乐乎 个人觉得 Glee 翻唱最棒的一首,本身这首歌(火星哥的)我就挺喜欢的,不过 Glee 采用了男女合唱,更增添了浓浓的爱意~

歌词:(来源于网易云音乐)

It’s a beautiful night,
夜色如此美丽
We’re looking for something dumb to do.
让我们做些可爱的蠢事吧
Hey baby,
我的宝贝
I think I wanna marry you.
我只想和你结婚

Is it the look in your eyes,
是因为你的眼神迷离

Or is it this dancing juice?
或是因为你的舞跳的太蹁跹
Who cares baby,
这些都无所谓宝贝
I think I wanna marry you.
我只想和你结婚

Well I know this little chapel on the boulevard we can go,
我知道林荫小道上有一座小教堂我们可以去
No one will know,
没有人会察觉
Come on girl.
来吧姑娘
Who cares if we’re trashed got a pocket full of cash we can blow,
没人在乎我们是否烂醉如泥,

Shots of patron,
把最贵的鸡尾酒挥霍殆尽
And it’s on girl.
这就来了姑娘

Don’t say no, no, no, no-no;
别说不不不
Just say yeah, yeah, yeah, yeah-yeah;
快说好好好
And we’ll go, go, go, go-go.
我们这就走走走
If you’re ready, like I’m ready.
只要你和我一样迫不及待

Cause it’s a beautiful night,
夜色如此美丽
We’re looking for something dumb to do.
让我们做些可爱的蠢事
Hey baby,
我的宝贝
I think I wanna marry you.
我只想和你结婚

Is it the look in your eyes,
是因为你的眼神迷离
Or is it this dancing juice?
或是因为你的舞跳的太蹁跹
Who cares baby,
这些都无所谓宝贝
I think I wanna marry you.
我只想和你结婚

I’ll go get a ring let the choir bells sing like oooh,
我会把戒指带来然后让婚礼钟声想起
So whatcha wanna do?
那你打算怎么做呢?
Let’s just run girl.
我们逃跑吧,女孩

If we wake up and you wanna break up that’s cool.
但如果我们梦醒了你决定要分手那也没关系
No, I won’t blame you;
我不会怪你
It was fun girl.
因为我们有过欢乐时光
Don’t say no, no, no, no-no;
别说不不不
courtesy of TopLyrics.Info
(乱入了什么东西)
Just say yeah, yeah, yeah, yeah-yeah;
快说好好好
And we’ll go, go, go, go-go.
我们这就走走走
If you’re ready, like I’m ready.
只要你和我一样迫不及待

Cause it’s a beautiful night,
夜色如此美丽
We’re looking for something dumb to do.
让我们做些可爱的蠢事
Hey baby,
我的宝贝
I think I wanna marry you.
我只想和你结婚

Is it the look in your eyes,
是因为你的眼神迷离
Or is it this dancing juice?
或是因为你的舞跳的太蹁跹
Who cares baby,
这些都无所谓宝贝
I think I wanna marry you.
我只想和你结婚

Just say I do,
告诉我 你愿意
Tell me right now baby,
现在就告诉我 宝贝
Tell me right now baby.
现在就告诉我 宝贝
Just say I do,
告诉我 你愿意
Tell me right now baby,
现在就告诉我 宝贝
Tell me right now baby.
现在就告诉我 宝贝

Cause it’s a beautiful night,
夜色如此美丽
We’re looking for something dumb to do.
让我们做些可爱的蠢事
Hey baby,
我的宝贝
I think I wanna marry you.
我只想和你结婚

Is it the look in your eyes,
是因为你的眼神迷离
Or is it this dancing juice?
或是因为你的舞跳的太蹁跹
Who cares baby,
这些都无所谓宝贝
I think I wanna marry you
我只想和你结婚

评论(2)
热度(5)

© SuperMan·Lee★ | Powered by LOFTER