Want to be a music critics

Don't - Ed Sheeran

自己喜欢的又一首黄老板的歌曲,所以忍不住又给推荐过来了~

同时这首歌的Mv也很赞,那个男的舞蹈跳得真得很棒,身体那叫一个柔软...

歌词:(来源于网易云音乐)

Ah lahmlahlah
啊 啦 啦 啦 啦
Ah lahmlahlah
啊 啦 啦 啦 啦
I met this girl late last year
去年我遇到了这个女孩
She said don't you worry if I disappear
她说如果我消失不见你不用担心
I told her I'm not really looking for another mistake
我告诉她 我并没有犯错误
I called an old friend thinking that the trouble would wait
我给一位老朋友打电话 想着麻烦没那么快找来

But then I jump right in
但我却急躁了一个星期
A week later return
才恢复正常
I reckon she was only looking for a lover to burn
我想她只是 找一个让她动心的爱人
But I gave her my time for two or three nights
我为了她牺牲了我的时间 两三个晚上
Then I put it on pause until the moment was right
我就按下暂停键 直到正确的那刻来临
I went away for months until our paths crossed again
我已经离开了好几个月 直到我们再次有所交集
She told me I was never looking for a friend
她告诉我 她不会只是找个朋友的
Maybe you could swing by my room around 10
也许你可以在我的房里呆到10点左右
Baby bring a lemon and a bottle of gin
宝贝 带上些柠檬一瓶酒
We'll be in between the sheets until the late AM
就在床上呆着 直到中午
Baby if you wanted me then you should've just said
如果你希望跟我一起 你应该说出口
She's singing
她不停唱着歌
Ah lahmlahlah
啊 啦 啦 啦 啦
Don't fuck with my love
不要糟蹋我的爱
That heart is so cold
我已经心冷了
All over my arm
身体也不住颤动
I don't wanna know that babe
我不想知道那真相 亲爱的
Ah lahmlahlah
啊 啦 啦 啦 啦
Don't fuck with my love
不要糟蹋我的爱
I told her she knows
我告诉她 她却知道
Take aim and reload
瞄准我并重新上膛
I don't wanna know that babe
我不想知道那真相 亲爱的
Ah lahmlahlah
啊 啦 啦 啦 啦
For a couple weeks I
几个星期
Only want to see her
我只想见到她
We drink away the days with a take away pizza
想念我们就着外卖的披萨喝酒的日子
Before a text message was the only way to reach her
短信是唯一能联系她的方式
Now she's staying at my place and loves the way I treat her
现在她住在我的家 喜欢我对她的方式
Singing out Aretha
唱着艾瑞莎的歌
All over the track like a feature
旋律很有个性
Never want to sleep I guess that I don't want to either
从未睡着 我猜我们
But me and her we make money the same way
都不想我们都是歌手
Four cities, two planes the same day
四个城市 两架飞机 同一天
Those shows have never been what it's about
那些节目从来没有讲述什么
But maybe we'll go together and just figure it out
也许我们一起去 才能调查出真相
I'd rather put on a film with you and sit on the couch
我宁愿放部电影 窝在沙发里跟你一起看
But we should get on a plane
但我们应该登机
Or we'll be missing it now
否则我们就会错过
Wish I'd have written it down
希望我写下
The way that things played out
故事的经过
When she was kissing him
当她亲吻他
How? I was confused about
我糊涂了
She should figure it out while I'm sat here singing
她应该弄明白 为什么我坐在这里唱歌
Ah lahmlahlah
啊 啦 啦 啦 啦
Don't fuck with my love
不要糟蹋我的爱
That heart is so cold
我已经心冷了
All over my arm
身体也不住颤动
I don't wanna know that babe
我不想知道那真相 亲爱的
Ah lahmlahlah
啊 啦 啦 啦 啦
Don't fuck with my love
不要糟蹋我的爱
I told her she knows
我告诉她 她却知道
Take aim and reload
瞄准我并重新上膛
I don't wanna know that babe
我不想知道那真相 亲爱的
Ah lahmlahlah
啊 啦 啦 啦 啦
on my hotel door
在我的酒店门口传来敲门声
I don't even know if she knows what for
我甚至不知道她来的目的
She was crying on my shoulder
她靠在我的肩膀上哭
I already told ya
我已经告诉了你
Trust and respect is what we do this for
信任和尊重曾让我们走在了一起
I never intended to be next
我从来没有打算是你下一任男友
But you didn't need to take him to bed that's all
但你不需要 跟他上床 就这样吧
And I never saw him as a threat
我从没觉得他是个威胁
Until you disappeared with him to have sex of course
直到你 跟他在一起消失
It's not like we were both on tour
这不像我们的旅行
We were staying on the same fucking hotel floor
我们住在 酒店的同一层
And I wasn't looking for a promise or commitment
我没有 寻找一个承诺或者是保证
But it was never just fun and I thought you were different
但从未刚刚好我还以为 你与众不同
This is not the way you realize what you wanted
你意识到并不是 你想要的方式
It's a bit too much, too late if I'm honest
哪怕我诚实的对待也已太迟
All this time God knows I'm singing
这次只有上帝知道的我唱着什么
Ah lahmlahlah
啊 啦 啦 啦 啦
Don't fuck with my love
不要糟蹋我的爱
That heart is so cold
我已经心冷了
All over my arm
身体也不住颤动
I don't wanna know that babe
我不想知道那真相 亲爱的
Ah lahmlahlah
啊 啦 啦 啦 啦
Don't fuck with my love
不要糟蹋我的爱
I told her she knows
我告诉她 她却知道
Take aim and reload
瞄准我并重新上膛
I don't wanna know that babe
我不想知道那真相 亲爱的
Ah lahmlahlah
啊 啦 啦 啦 啦
Don't fuck with my love
不要糟蹋我的爱
That heart is so cold
我已经心冷了
All over my arm
我告诉她 她却知道
I don't wanna know that babe
我不想知道那真相 亲爱的
Ah lahmlahlah
啊 啦 啦 啦 啦
Don't fuck with my love
不要糟蹋我的爱
That heart is so cold
我已经心冷了
All over my arm
我告诉她 她却知道
I don't wanna know that babe
我不想知道那真相 亲爱的
Ah lahmlahlah
啊 啦 啦 啦 啦

评论(2)
热度(11)

© SuperMan·Lee★ | Powered by LOFTER