Want to be a music critics

All Love Can Be - James Horner

电影《 美丽心灵 》的主题曲,同时也是唯一一首打动我的歌~

同时也在此纪念刚刚因为车祸而去世的配乐大师 James Horner ,愿你一路走好~

歌词:(为敬仰大师 自己翻译)

I will watch you in darkness

在深夜里 我将会遇见你

Show you love will see you through

透过看见你 来表达我对你的爱

When the bad dreams wake you crying

当噩梦醒来 你正在哭泣

I'll show you all love can do

我能给予给你的爱 我都将会给你

All love can do

所有我能给予给你的爱

I'll watch through the night

我将会看透夜幕

Hold you in my arms

把你拥入我的怀中

Give you dreams where no one will be

给你没人能给予你的好梦

I will watch through the dark

一整晚 我都将会守护你

Till the morning comes

直到清晨来临

For the lights will take you

灯光将会带你

Through the night to see

透过夜幕去看

All love,showing us all love can be

所有我能表达对你的爱 

I will guard you with my  bright wings

我会用我明亮的翅膀来守护你

Stay till you heart learns to see

直到你的心学会去看

All love can be

所有我能给予给你的爱

评论(7)
热度(9)

© SuperMan·Lee★ | Powered by LOFTER