Want to be a music critics

9 Crimes - Damien Rice

对于这种风格的音乐,我已经无法用言语来形容它了,真得是太爱了Rice那种低沉的嗓音了,太具有魔力了!

·去年模考的时候接触到这首歌我便天天循环听着,对于我来说我不太喜欢太闹的歌,而这种带着淡淡忧伤和点点爱意的歌听着真是太舒服了~

·尤其前头的忧伤钢琴曲和悠扬的女声更是让整首歌上到了非一般的境界!对于这首歌,我只想说,爱死它了!

歌词:(来源于网易云音乐)

Leave me out with the waste
把我和那些不堪回首的记忆一起忘了吧
This is not what i do
我无法控制
It's the wrong kind of place
在错误的地点
To be thinking of you
想到你
It's the wrong time
在错误的时间

For somebody new
遇到别的人
It's a small crime
这小小的罪过
And i've got no exuse
我无可辩驳
Is that alright?
这样行吗
Give my gun away when it's loaded
丢弃上了膛的枪
Is that alright?
这样行吗
If u dont shoot it how am i supposed to hold it
你若不开枪我怎么会拿着它
Is that alright?
这样行吗
Give my gun away when it's loaded
丢弃上了膛的枪
Is that alright
这样行吗
Leave me out with the waste
把我和那些不堪回首的记忆一起忘了吧
This is not what i do
我无法控制
It's the wrong kind of place
在错误的地点
To be cheating on you
去欺骗你
It's the wrong time
在错误的时间
but she's pulling me through
但是她要和我一起度过难关
It's a small crime
这小小的罪过
And I've got no exuse
我无可辩驳
Is that alright?
这样行吗
Give my gun away when it's loaded
丢弃上了膛的枪
Is that alright?
这样行吗
If u dont shoot it how am i supposed to hold it
你若不开枪我怎么会拿着它
Is that alright?
这样行吗
Give my gun away when it's loaded
丢弃上了膛的枪
Is that alright
这样行吗
Is that alright with u?
这样对你来说可以吗
Is that alright?
这样行吗
Give my gun away when it's loaded
丢弃上了膛的枪
Is that alright?
这样行吗
If u dont shoot it how am i supposed to hold it
你若不开枪我怎么会拿着它
Is that alright?
这样行吗
Give my gun away when it's loaded
丢弃上了膛的枪
Is that alright?
这样行吗
Is that alright with u?
这样对你来说可以吗
Give my gun away when it's loaded
丢弃上了膛的枪
Is that alright?
这样行吗
If u dont shoot it how am i supposed to hold it
你若不开枪我怎么会拿着它
Is that alright?
这样行吗
Give my gun away when it's loaded
丢弃上了膛的枪
Is that alright
这样行吗
Is that alright with u?
这样对你来说可以吗
Is that alright?
这样行吗
Is that alright?
这样行吗
Is that alright with u?
这样对你来说可以吗

评论
热度(7)

© SuperMan·Lee★ | Powered by LOFTER