Want to be a music critics

Beautiful In White (Demo) - Shane Filan

当我初听到这首歌的时候,我就决定未来在我的结婚典礼上一定要放这一首,真的觉得这首歌处处充满浓浓的爱意啊!

正如很多姑娘渴望白马王子,很多男人也渴望有一个白雪公主一样,同时这首歌也传递了对刻骨铭心的爱情的珍惜,虽然很多人觉得英文歌太浮躁,但是这一首一定会让你静下心来慢慢品尝...

歌词:(来源于网易云音乐)

Not sure if you know this
不确定你是否知道这个
But when we first met
但当我们第一次见面的时候
I got so nervous I couldn't speak
我十分紧张我说不出话来
In that very moment
在那个特别的时刻
I found the one and
我找到了那个人
my life had found this missing piece
我的生活也找到了它缺失的部分

So as long as I live I love you
所以只要我活着我就会爱着你
Will heaven and hold you
天堂会拥有你吗
You look so beautiful in white
穿白色婚纱的你如此动人
And from now to my very last breath
而且从现在到我生命的尽头
This day I'll cherish
我都会珍惜这一天
You look so beautiful in white Tonight
今晚你穿白色婚纱真的很美
What we have is timeless
我们永恒拥有
My love is endless
我的爱没有尽头
And with this dream I Say to the world
我要对这个世界大声说
You're my every reason you're all
你是我所有可能的原因
that I believe in
你是我信仰的一切
With all my heart I mean every word
我说的是全世界
So as long as I live I love you
所以只要我活着我就会爱着你
Will heaven and hold you
天堂会拥有你吗
You look so beautiful in white
穿白色婚纱的你如此动人
And from now to my very last breath
而且从现在到我生命的尽头
This day I'll cherish
我都会珍惜这一天
You look so beautiful in white Tonight
今晚你穿白色婚纱真的很美
You look so beautiful in white
穿白色婚纱的你如此动人
so beautiful in white
穿白色婚纱如此动人
And if our daughter is what our future holds
如果我们的女儿是我们拥有的未来
I hope she has your eyes
我希望她能拥有你的眼睛
Finds love like you and I did
找到像你我之间这样的爱
Yeah, if she falls in love and we will let her go
如果她爱上了某个人我就会放她走
I'll walk her down the aisle
我会挽着她走过那条通道
She looks so beautiful in white
穿白色婚纱的她看起来很美
You look so beautiful in white
穿白色婚纱的你如此动人
You look so beautiful in white
穿白色婚纱的你如此动人
So as long as I live I love you
而且从现在到我生命的尽头
Will heaven and hold you
天堂会拥有你吗
You look so beautiful in white
穿白色婚纱的你如此动人
And from now to my very last breath
而且从现在到我生命的尽头
This day I'll cherish
我都会珍惜这一天
You look so beautiful in white Tonight
今晚你穿白色婚纱真的很美
You look so beautiful in white Tonight
今晚你穿白色婚纱真的很美

评论
热度(14)

© SuperMan·Lee★ | Powered by LOFTER