Want to be a music critics

Sugar - Maroon 5

骚当性感的嗓音总是让我有种上瘾的感觉,虽然这首歌与魔力红的几首歌相比并不算很出色,列如我很爱的两首 Maps 和 One More Night ,这两首歌的节奏感都很强~

但是它的一句:“sugar yes please!”真得是唱进了心里去,同时这首歌的MV也给它增色不少,直击各种婚礼现场,伴随着各种尖叫声和呼喊声,真得是太棒了!

歌词:(来源于网易云音乐)

I'm hurting baby,
我受伤了 宝贝
I'm broken down
我心碎一地
I need your loving, loving
我需要你的爱
I need it now
我现在就要
When I'm without you
当你不在我身边
I'm something weak
我如此脆弱不堪

You got me begging, begging
你让我想乞求 乞求你
I'm on my knees
我已经跪下了
I don't wanna be needing your love
我不想只是渴望你的爱
I just wanna be deep in your love
我只想沉浸于你的深情中
And it's killing me when you're away
你不在我身边的时间如此难熬
Ooh baby,
哦宝贝
cause a bullet don't care
爱像一颗子弹 我根本不在意
where you are
你身在何方
I just wanna be there where you are
不管你在哪 我都要在你身边
And I gotta get one little taste
忍不住浅浅尝一口你的味道
Sugar
甜心
Yes please
是的 来吧
Won't you come and put it down on me
要不要靠近我 把糖倒在我身上
Oh right here, cause I need
哦就是这里 因为我需要
Little love and little sympathy
一点点爱 一点点同情
Yeah you show me good loving
耶 你是爱的典范
Make it alright
让一切完美
Need a little a sweetness in my life
我的人生需要一点甜蜜
Sugar
甜心
Yes please
是的 来吧
Won't you come and put it down on me
要不要靠近我 把糖倒在我身上
My broken pieces
我破碎的心
You put them up
你一一捡起
Don't leave me hanging, hanging
不要留我一人悬无依附 迷惘不已
Come get me some
过来给我点甜心
When I'm without ya
当你不在我身边
So insecure
如此不安
You are the one thing, one thing
你是我唯一 唯一
I living for
活着的理由
I don't wanna be needing your love
我不想只是渴望你的爱
I just wanna be deep in your love
我只想沉浸于你的深情中
And it's killing me when you're away
你不在我身边的时间如此难熬
Ooh baby,
哦宝贝
cause a bullet don't care where you are
爱像一颗子弹 我根本不在意你身在何方
I just wanna be there where you are
不管你在哪 我都要在你身边
And I gotta get one little taste
忍不住浅浅尝一口你的味道
Sugar
甜心
Yes please
是的 来吧
Won't you come and put it down on me
要不要靠近我 把糖倒在我身上
Oh right here, cause I need
哦就是这里 因为我需要
Little love and little sympathy
一点点爱 一点点同情
Yeah you show me good loving
耶 你是爱的典范
Make it alright
让一切完美
Need a little a sweetness in my life
我的人生需要一点甜蜜
Sugar
甜心
Yes please
是的 来吧
Won't you come and put it down on me
要不要靠近我 把糖倒在我身上
Yeah

I want that red velvet
我要红丝绒蛋糕
I want that sugar sweet
我要甜蜜糖心
Don't let nobody touch it
不要让别人碰触
Unless that somebody is me
除非是我
I gotta be a man
我要成为你的男人
There ain't no other way
没有别的办法
Cause girl you're hotter
因为姑娘 你
than a southern california bae
比南加州的所有姑娘都火辣
I don't wanna play no games
我不想玩游戏
I don't gotta be afraid
我不想胆怯
Don't give all that shy shit
不管那些羞涩
No make up on
不要任何伪装
That's my
你就是我的
Sugar
甜心
Yes please
是的 来吧
Won't you come and put it down on me
要不要靠近我 把糖倒在我身上
Oh right here, cause I need
哦就是这里 因为我需要
Little love and little sympathy
一点点爱 一点点同情
Yeah you show me good loving
耶 你是爱的典范
Make it alright
让一切完美
Need a little a sweetness in my life
我的人生需要一点甜蜜
Sugar
甜心
Yes please
是的 来吧
Won't you come and put it down on me
要不要靠近我 把糖倒在我身上
Sugar
甜心
Yes please
是的 来吧
Won't you come and put it down on me
要不要靠近我 把糖倒在我身上
Oh right here, cause I need
哦就是这里 因为我需要
Little love and little sympathy
一点点爱 一点点同情
Yeah you show me good loving
耶 你是爱的典范
Make it alright
让一切完美
Need a little a sweetness in my life
我的人生需要一点甜蜜
Sugar
甜心
Yes please
是的 来吧
Won't you come and put it down on me
要不要靠近我 把糖倒在我身上


评论(1)
热度(3)

© SuperMan·Lee★ | Powered by LOFTER