Want to be a music critics

Let It Go - James Bay

很独特的优雅男声,其实 James Bay 几年前就已经初露头角,因非常受人喜爱的英伦曲风和自弹自唱的表演方式,早已受到了很多英国本土品牌广告选曲的垂青,更值得一提的是这张合集的第二首 let it go 更是被英伦皇家大牌 burberry 收录于其独具风格的 burberry acoustic 计划中,有兴趣同学可以去听一下啊~

歌词:(来源于网易云音乐)

From walkin' home and talkin' loads
漫步归途 一路闲聊
Seein' chirps in evenin' clothes with you
你还穿着那浮夸的晚礼服
From nervous touch and gettin' drunk
小心翼翼 烂醉如泥
To stayin' up and wakin' up with you
只为与你共度这黑夜白昼
And now we're slippin' at the edge
但我们之间就像命悬一线
Holdin' somethin' we don't need
竭力挽留那些注定消散的东西

Oh, this delusion in our heads
哦,脑海中的幻觉
Is gonna bring us to our knees
让我们跪地臣服
So come on let it go
那么放手吧
Just let it be
放开反而更自由
Why don't you be you
你为何不做你自己
And I'll be me
这样我也能做自己
Everything's that's broke
一切都已分崩瓦解
Leave it to the breeze
就让他们随去
Why don't you be you
你为何不做你自己
And I'll be me
这样我也能做自己
And I'll be me
做我自己
From throwin' clothes across the floor
衣物遍地 毫不在意
To teeth and clothes and slammin' doors at you
咬牙切齿 夺门而出
If this is all we're livin' for
如果这就是我们以后的生活
Why are we doin' it, doin' it, doin' it anymore
为何我们要这样周而复始 恶性循环
I used to recognize myself
以前我还能认出自己
It's funny how reflections change
可笑的是现在镜中的是个陌生人
And we're becomin' somethin' else
我们之间的爱情变了质
I think it's time to walk away
我想是时候转身离你而去
So come on let it go
那么放手吧
Just let it be
放开反而更自由
Why don't you be you
你为何不做你自己
And I'll be me
这样我也能做自己
Everything's that's broke
一切都已分崩瓦解
Leave it to the breeze
就让他们随去
Why don't you be you
你为何不做你自己
And I'll be me
这样我也能做自己
And I'll be me
做我自己
Tryin' to fit your hand inside of mine
还奢望着我们是彼此最终的归宿
When we know it just don't belong
明知我们早已不属于对方
There's no force on earth
这世上没有任何一种力量
Could make me feel right, no
能让我们再次相恋
Whoa
喔~
Tryin' to push this problem up the hill
幻想着我们能忽略这个问题
When it's just too heavy to hold
明知它重于泰山且历久弥坚
Think now's the time to let it slide
感觉终于到了分开的时间
So come on let it go
那么放手吧
Just let it be
放开反而更自由
Why don't you be you
你为何不做你自己
And I'll be me
这样我也能做自己
Everything's that's broke
一切都已分崩瓦解
Leave it to the breeze
就让他们随去
Let the ashes fall
让所有的尘埃落定
Forget about me
忘记我
Come on let it go
放手吧
Just let it be
放开反而更自由
Why don't you be you
你为何不做你自己
And I'll be me
这样我也能做自己
And I'll be me
做我自己


评论
热度(5)

© SuperMan·Lee★ | Powered by LOFTER