Want to be a music critics

I Will Take You Home - Ed Sheeran

在炎热的夏天,就是喜欢这种轻松的感觉,特别是口琴声,舒服!

回归最初的清新民谣,在经历大火之后的黄老板把这首歌收录在这盘单曲里面,或许是要告诉大家他初心未变吧:I Will Take You Home,I will keep you warm~

歌词:(来源于网易云音乐)

I stole a car last night,
昨晚偷了辆车
don't know where we're gonna go
不知道我们将去往何方
but go ahead and drive
但就径直驶去
I will take you home
我要带你回家
Honey it's cold outside
亲爱的 外面很冷
(Mmm) your jumper is torn
你的毛衣被扯烂了

but darling hold on tight
但亲爱的 请抱紧我
I will keep you warm
我将使你暖暖的
and we will cry till this fire is down
让我们一路放声大喊直到车子死火
and we will write all these memories down
将这一切忘记写下
and we will drive till these tires wear out
一直向前驶去直到轮胎报废
and darling I, I will take you home
亲爱的,让我带你回家
If we could drive all night,
假使我们可以彻夜长驱
Until the sun is shone up,
直到太阳升起
I'll see it in your eyes (yeah),
我愿意在你的眼里看见太阳升起
(Mmm) They will take me home,
它们将带我回家
Honey it's so damn bright,
亲爱的 天这么亮了
Daylight's taking over again,
拂晓再次来临
(Mmm) Just follow the signs (ooh ooh)
嗯 只要跟着标志走
They will lead us home
它们将带我们回家
And we will cry till this fire is drowned,
一路纵情大喊直到火焰熄灭
And we will ride all our memories down,
写下所有的记忆
And we will drive till these tires wear out,
一路长驱直到轮胎报废
But darling I, I will take you home
亲爱的,让我带你回家
And we will drive till these tires wear out
一路长驱直到轮胎报废
And we will ride all our memories down,
写下所有的记忆
And we will cry till this fire is drowned,
一路纵情大喊直到火焰熄灭
But darling I, I will keep you warm
亲爱的 让我使你一直暖暖的
Oh darling, I, I will keep you warm
亲爱的 让我使你一直暖暖的
(and) Darling I, I will take you home
亲爱的 让我带你回家

评论
热度(5)

© SuperMan·Lee★ | Powered by LOFTER