Want to be a music critics

A Sky Full of Stars - Coldplay

你之于我,都只是平凡到骨子里的普通人,人生海海,妄图在余晖散尽前留一抹最绚烂的光线,企图在夜色迟暮里寻最闪亮的那颗星辰。我们等一个人,我们爱一个人,最终用尽全身力气,愿追寻一道永恒,趁还没老,趁还能拾起满腔热血,如微风吹过丛林遍野,如星光洒遍大地无垠...

歌词:(来源于网易云音乐)

Cause you're a sky
只因你的天空
cause you're a sky full of stars
只因你的天空布满星辰
I'm gonna give you my heart
我将倾尽全部心血于你
Cause you're a sky,
只因你的天空
cause you're a sky full of stars
只因你的天空布满星辰
Cause you light up the path
只因你使爱的小径斑斓

I don't care, go on and tear me apart
纵使心碎我也毫不在意
I don't care if you do
就请尽情走进我的内心
Cause in a sky,
只因你的天空
cause in a sky full of stars
只因你的天空布满星辰
I think I saw you
我认为你我早已心相连
Cause you're a sky,
只因你的天空
cause you're a sky full of stars
只因你的天空恒星闪耀
I want to die in your arms, arms
如今只想在你怀中逝去
Cause you get lighter the more it gets dark
只因你如朝阳照亮黑夜
I'm going to give you my heart
我将注入全部热情于你
And I don't care,
纵使心碎
go on and tear me apart
我也毫不在意
And I don't care if you do
就请尽情走进我的内心
Cause in a sky,
只因你的天空
cause in a sky full of stars
只因你的天空布满星辰
I think I see you
我认为你我二人眼相见
I think I see you
我认为你我早已心相连
Because you're a sky,
只因你的天空
you're a sky full of stars
只因你的天空布满星辰
Such a Heavenly view
美貌非凡且又不容置疑
You're such a Heavenly view
你就是如此的美貌非凡

仰望星空,遥望未来~

评论
热度(8)

© SuperMan·Lee★ | Powered by LOFTER