Want to be a music critics

Animals - Maroon 5

Baby I'm preying on you tonight

宝贝 今晚我要捕猎你

Hunt you down eat you alive

扑倒你 生吃你

Just like animals

就像野兽一样

Animals

野兽

Like animals

野兽一样

Maybe you think that you can hide

也许你以为你可以躲藏

I can smell your scent for miles

但千里之外我已闻到你的气味

Just like animals

就像野兽一样

Animals

野兽

Like animals

野兽一样

Baby I'm

宝贝 我就是这样

So what you trying to do to me

所以你能怎么对付我呢

It's like we can't stop we're enemies

我们是敌人 看样子根本无法停止

But we get along when I'm inside you

但当我在你体内时我们相处愉快

You're like a drug that's killing me

你就像我致命的毒药

I cut you out entirely

我要彻底抛开你

But I get so high when I'm inside you

但当我跟你在一起时我如此快乐

Yeah you can start over you can run free

耶 你可以重头来过 你可以自由离开

You can find other fish in the sea

你可以找寻海洋里的其他鱼

You can pretend it's meant to be

你可以继续伪装

But you can't stay away from me

但你不能离开我

I can still hear you making that sound

我还能听到你的声音

Taking me down rolling on the ground

让我为之倾倒为之疯狂

You can pretend that it was me

你可以假装那是我

But no

但是不行

Baby I'm preying on you tonight

宝贝 今晚我要捕猎你

Hunt you down eat you alive

扑倒你 生吃你

Just like animals

就像野兽一样

Animals

野兽

Like animals

野兽一样

Maybe you think that you can hide

也许你以为你可以躲藏

I can smell your scent for miles

但千里之外我已闻到你的气味

Just like animals

就像野兽一样

Animals

野兽

Like animals

野兽一样

Baby I'm

宝贝 我就是这样

So if I run it's not enough

所以宝贝 光奔跑是不够的

You're still in my head forever stuck

你永远堵在我的脑海里

So you can do what you wanna do

你可以为所欲为

I love your lies I'll eat 'em up

我爱你的谎言 我会完全承受

But don't deny the animal

但你不要否认我的兽性

That comes alive when I'm inside you

当我跟你在一起 我的兽性复活

Yeah you can start over you can run free

耶 你可以重头来过 你可以自由离开

You can find other fish in the sea

你可以找寻海洋里的其他鱼

You can pretend it's meant to be

你可以继续伪装

But you can't stay away from me

但你不能离开我

I can still hear you making that sound

我还能听到你的声音

Taking me down rolling on the ground

让我为之倾倒为之疯狂

You can pretend that it was me

你可以假装那是我

But no

但是不行

Baby I'm preying on you tonight

宝贝 今晚我要捕猎你

Hunt you down eat you alive

扑倒你 生吃你

Just like animals

就像野兽一样

Animals

野兽

Like animals

野兽一样

Maybe you think that you can hide

也许你以为你可以躲藏

I can smell your scent for miles

但千里之外我已闻到你的气味

Just like animals

就像野兽一样

Animals

野兽

Like animals

野兽一样

Baby I'm

宝贝 我就是这样

Don't tell no lie, lie lie lie

你不能欺骗 用谎言欺骗我

You can't deny, ny ny ny

你不能否认 不能忽视

The beast inside, side side side

我心中的野兽 野兽

Yeah yeah yeah

耶 耶 耶

No girl don't lie, lie lie lie

姑娘 不要欺骗我 用谎言欺骗我

You can't deny, ny ny ny

你不能否认 不能忽视

The beast inside, side side side

我心中的野兽 野兽

Yeah yeah yeah

耶 耶 耶

Yo...

Woahh...

哇哦

Woahh...

哇哦

Just like animals

就像野兽一样

Animals

野兽

Like animals

野兽一样

Just like animals (yeahh...)

就像野兽一样

Animals (yeahh...)

野兽

Like animals (yeahh...)

野兽一样

Baby I'm preying on you tonight

宝贝 今晚我要捕猎你

Hunt you down eat you alive

扑倒你 生吃你

Just like animals

就像野兽一样

Animals

野兽

Like animals

野兽一样

Maybe you think that you can hide

也许你以为你可以躲藏

I can smell your scent for miles

但千里之外我已闻到你的气味

Just like animals

就像野兽一样

Animals

野兽

Like animals

野兽一样

Baby I'm

宝贝 我就是这样

Don't tell no lie, lie lie lie

你不能欺骗 用谎言欺骗我

You can't deny, ny ny ny

你不能否认 不能忽视

The beast inside, side side side

我心中的野兽 野兽

Yeah yeah yeah

耶 耶 耶

No girl don't lie, lie lie lie

姑娘 不要欺骗我 用谎言欺骗我

You can't deny, ny ny ny

你不能否认 不能忽视

The beast inside, side side side

我心中的野兽 野兽

Yeah yeah yeah

耶 耶 耶


评论
热度(1)

© SuperMan·Lee★ | Powered by LOFTER